Klacht: Looking for my package

op 20 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I receive a message that my package LO873000745CN is with NLNLAMSA but my problem now is that my package as no house number please help me I don’t want my package to be sent back to the seller instead to be send to dis address randwag-oost 32 6021PB Budel please

Gewenste Oplossing:

I will be satisfied if my package are sent to dis address randwag-oost 32 6021PB Budel

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 maart 2020 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear sir, madam,

Thank you for your message. I understand that you want more information about your parcel because the house number is missing. I’d like to inform you.

According to my information, the parcel has been sent back unfortunately. We can’t stop this process. I advise you to contact the sender. Maybe they can send you another parcel or maybe they’ve another fitting solution for you. Sorry for the inconvenience.

I assume that I have informed you sufficiently. If you have any questions or complaints now or in the future, please contact our Customer Service at www.postnl.nl.

Kind regards,

PostNL Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Aminu Ahmed