Klacht: lokkertje

op 04 oktober 2011 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

bleek dat er alsnog voor een kaartje betaald moest worden ,maar omdat mijn zusje een moeilijke tijd heeft gehad wilde ik haar verwennen en heb 2plaasen eerste rang besteld en moest hier77 euro voor betalen,dit was op 3okt,om 12uur,binnen een uur zou ik ondergetekende een mail ontvangen voor een betaling het is inmiddels 4okt,19,00uur en heb nog steeds geen mail ontvangen.De kaarten zouden per post worden verstuurd maar moet welbinnen een week dus dat gaat niet meer lukken.Dus mailen,tenminste als alles nog doorgaat,bellen is veel te duur,ik had plaatsen gereserveerd voor 12okt.resveringsnr.208 volgens mij rij achtien.

Om zo snel mogelijk contact met mij op te nemen,het zei per mail of tel.nr0648723621/0206449227/dit 06nr.is ook bij de res.vering doorgeven dus mocht er iets mis zijn gegaan met de mail hadden ze telf.coctact op kunnun nemen. We hopen dat mijn zus en ik alsnog van een gezellige avond mogen genieten.En stop met dit soort lokkertjes,zet het duidelijk op de kaart,voor welke rang dit geldig is.Met vriendelijke groet,Mevr W.coenraats

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 02 augustus 2012 om 15:43 geantwoord

Ten tijde van het melden van uw klacht op klacht.nl was See Tickets hierop nog niet actief. Uw klacht wordt vanwege deze reden afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door 1950