Klacht: lokatie pakket ophalen

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

mijn pakket werd gistern aangeboden, maar ik was niet thuis. het wordt nu aangeboden bij de verzendspecialist, 8 km bij mij vandaan.
in verleden was er een agentschap in de reeshof, maar dat is opgeheven.

nieuw agentschap in reeshof

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2017 om 15:54 geantwoord

Geachte heer de Bont,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u oneens bent met afhaallocatie waar u uw zending kunt ophalen. Ik kan me voorstellen dat uw verwachting anders was en dat u graag wilt dat uw pakketten weer naar hetzelfde kantoor of een ander kantoor in de Reeshof gaan, net als in het verleden. Graag geef ik u een toelichting.

Bij uw adres hoort een vaste afhaallocatie waar u terecht kunt om zendingen af te halen. Omdat dit gekoppeld is aan uw adres kan ik dit helaas niet wijzigen. Wel kunt u, als u een fysiek bericht heeft ontvangen over de bezorging na de eerste aanbiedpoging, via postnl.nl een opdracht geven om de zending naar een ander postkantoor door te sturen. In dit geval kunt u zelf de locatie kiezen. Mijn excuses voor alle overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door njbf