Klacht: Ontbrekende make-up

op 05 november 2010 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

De make-up die ik via de LOI is niet voldoende om mijn opdrachten mee te doen.
Opdracht gekleurde huid, de donkerste foundation die ik heb gekregen is niet geschikt voor een gekleurde huid, zelf heb ik een vrij lichte huidskleur en als ik hem opbreng is hij voor mij goed.
Hier heb ik over op gebeld op een vrijdag ( de datum ben ik even kwijt ). Er zou binnen enkele werkdagen schriftelijk of via e-mail contact met mij opgenomen worden met het antwoord of ze er iets aan konden doen. De donderdag er na heb ik weer moeten bellen en het was nog steeds in behandeling, ik heb aangegeven dat ook mijn opdrachten gemaakt moeten worden en ik dus uiterlijk de volgende dag reactie wilde ontvangen. Ook dit gebeurde niet, zaterdag ochtend weer gebeld en gezegd dat ik uiterlijk dinsdag ( er zijn dan 11 dagen verstreken ) bericht wilde omdat ik anders verdere stappen zou ondernemen. Maandag middag kreeg ik dan opeens een mail terug met daar in dat ik de opdrachten gewoon zou kunnen doen.
Een andere opdracht is feest- en fotomake-up. Hierbij heb je uiteraard wat kleuren nodig om dit goed uit te kunnen voeren. Nu heb ik 2 kleurtjes ontvangen waar ik voor de opdrachten niks mee kan. Dit betreft paars en blauw-achtige oogschaduw. Voor de rest is het zwart,wit en bruin.
Voor de foto make-up is het de bedoeling een make-up op te zetten voor een zwart-wit foto. Dit moet met groene oogschaduw opgebracht worden, nu heb ik 1 donker groene kleur ontvangen die je niet eens ziet op de huid als je hem opbrengt ( zelfs niet na 6 lagen ).
Op de site van de loi wordt aangegeven dat je niets meer hoeft aan te schaffen en alles in huis hebt om aan de slag te gaan.
Nu is ook dit niet waar, want ik heb al flinke onkosten moeten maken om make-up aan te schaffen zodat ik toch mijn opdrachten goed uit kan voeren. Het betreft tot nu toe rond de 100 a 150 euro onkosten.

Gewenste oplossing

De oplossing waar ik zeer tevreden mee zou zijn, is dat ik de goede spullen alsnog thuis gestuurd krijg om mijn opdrachten goed af te ronden. Onkosten vergoeding hoeft niet, maar ik wil hier over zeker een excuus brief ontvangen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door suzanne1991