Klacht: Foutief cursus materiaal

op 24 november 2010 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik volg een cursus voor belastingconsulent bij het LOI. Al vrij snel na de start met de cursus bleek dat het LOI me verouderd cursusmateriaal had gestuurd. Drie mailtjes / telefoontjes waren ervoor nodig om de laatste update te krijgen. Gedurende de cursus maakte ik veelvoudig gebruik van de kennistrainer. Daar bleken echter veelvoudig foutieve antwoorden in voor te komen, achterhaalde vragen en onvolledige vragen. Na dit te hebben gemeld bij de leraar kreeg ik te horen dat ik dat rechtstreeks bij het LOI moest aanmelden. Dat gedaan, en daar reageerde men dat e.e.a. zo snel mogelijk zou worden bekeken. Na bijna twee maanden niets meer te hebben gehoord (en nog steeds geen anpassingen in de kennistrainer te hebben ontdekt) weer kontakt gezocht met het LOI. Als antwoord kreeg ik te horen dat aanpassingen wel 3 tot 4 maanden doorlooptijd nodig hadden (!!) En dat voor een cursus waarvan het lesmateriaal bijna dagelijks verandert a.g.v. wetgeving !!! Ben nu dus maar gestopt met de studie en ga eens rondkijken bij andere instituten.

Gewenste oplossing

Terugbetaling van cursusgeld zodat ik bij een ander instituut opnieuw kan beginnen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht catan

7 jaren geleden - Vandaag (28 juni 2012) bericht ontvangen dat mijn klacht (foutief cursusmateriaal) zou zijn opgelost !! Ongelooflijk dat een instituut als het LOI zich hier niet voor schaamt. Bijna twee jaar na dato durven ze te vragen of de klacht nu naar tevredenheid is opgelost !!!!! Ik ben al - noodgedwongen door het slechte cursusmateriaal - bijna twee jaar geleden met de cursus gestopt. Een studie als belastingconsulent waarvoor actuele ontwikkelingen in wetgeving onontbeerlijk zijn, wordt door het LOI met een vertraging van 2 jaar geactualiseerd. Als ik verantwoordelijk was voor het LOI zou ik me heel diep in een hoekje gaan zitten schamen !!! Dat zo'n instituut nog bestaansrecht heeft !!! Betaal mijn cursusgeld maar terug, dan laat je zien dat je ballen hebt !!! Dit is pure oplichterij; stelletje dieven !!!

Alle klachten die gemeld zijn door catan