Klacht: een klantenservice van niks bij LOI n.a.v mijn operatie!!

op 14 januari 2020 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

op 30 oktober werd ik geopereerd (heftige operatie) waar ik LOI ruim op tijd een mail over heb gestuurd, ofdat ik mijn examen op een andere manier kon afleggen ipv op locatie. De dag na mijn operatie kreeg ik hier pas antwoord op, of het eventueel via skype kon. Hierop heb ik geantwoord dat ik dat graag zou willen, gezien ik mentaal en fysiek niet in staat was om op locatie te komen.
Onverwachts moest ik wegens complicaties 5 dagen erna weer geopereerd worden.
Meerdere keren heb ik dagen na de operatie gebeld en gemaild naar LOI. Via de telefoon kreeg ik alleen maar te horen: oh, ik zet het door na de examencommissie’. Per mail kreeg ik nergens antwoord op!!
eind november heb ik toch maar besloten om eigenwijs het examen op locatie te gaan boeken omdat ik ook niet verder kon met mijn opleiding hierdoor! bij aankomst op 9 december werd er al heel moeilijk gedaan over een flesje drinken die ik mee moest nemen naar binnen vanwege mijn bloeddruk die enorm laag bleef door de narcoses. Uiteindelijk mocht het bij de examinator blijven staan ?!
Zoals verwacht ben ik gezakt voor het examen, ik kon er met mijn hoofd niet bij zijn door mijn klachten, waardoor ik er ook van overtuigd was dat het examen totaal niet op de voorbereidingen leek vanuit het LOI hiervoor. Of dit werkelijk het geval was, of dat dit was n.a.v mijn klachten mentaal…LOI heeft me laten zitten en ik moet er nu voor op de blaren zitten!
Na de uitslag heb ik weer gebeld met LOI en mijn klacht gemeld. Mevrouw bood haar excuses aan, en zag inderdaad dat er nooit meer op mij gereageerd was!! Dit vond ze ook niet kunnen en ze adviseerde mij een klacht in te dienen via de website.
Dit heb ik enkele weken geleden gedaan, waarna ik een automatische beantwoorder kreeg dat ik uiterlijk 6 januari bericht terug zou krijgen.
Het is vandaag 14 januari, en weer heb ik nog geen antwoord terug gekregen!!!

zoals in mijn klacht via jullie website vermeld staat, wil ik dat jullie het her-examen ZO SNEL MOGELIJK vergoeden, en dit indien mogelijk alsnog via skype af gaan leggen. Indien het niet via skype kan, zal ik gewoon naar locatie gaan. Ondertussen ben ik alweer 3 vakken verder in de studie, terwijl ik nog op antwoord wacht van het 1e vak.. ik hoop dat jullie hier nu wel antwoord op kunnen geven en het her-examen voucher code zo snel mogelijk vergoeden en toesturen!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 15 januari 2020 om 09:50 geantwoord

Beste Kelly,

Allereerst willen we je heel erg veel beterschap wensen. We hopen dat je herstel spoedig zal verlopen.

We hebben je klacht aandachtig gelezen en onderling besproken. Daar is het volgende uitgekomen:

Je hebt in oktober het verzoek tot een bijzonder examen aangevraagd. Daar was op 31-10-2019 op aangegeven dat er meer informatie nodig was, voor het examenbureau het verzoek in behandeling konden nemen.
Zodra het in behandeling wordt genomen, wordt er een voorstel gemaakt, en wordt dit voorstel voorgelegd aan de examencommissie, aanpassingen mogen niet zondermeer gemaakt worden.
Zoals aangegeven door mijn collega, kunnen wij geen uitspraken doen als de examencommissie nog bezig is met het verzoek.

Op 26-11-2019 geef je aan toch de voucher te willen ontvangen, en toch naar de locatie probeert te gaan.
Er was op dat moment nog geen terugkoppeling van de examencommissie, en er was door een collega al aangegeven het besluit af te wachten alvorens naar het examen te gaan.

Het is vervelend te vernemen dat het examen niet goed is gegaan, en dat het niet behaald is.
Echter, is er duidelijk aangegeven dat de commissie bezig is met het verzoek en dit geduld vraagt.
Het is een eigen keuze geweest toch naar het niet aangepaste examen te gaan. Wij zullen dus ook niet in gaan op het verzoek tot een kosteloze herkansing.

Nogmaals beterschap toegewenst.

Linsey, LOI Webcare

Heeft op 15 januari 2020 om 09:58 geantwoord

Beste LOI,

Het is makkelijk om te zeggen dat ik maar had moeten afwachten.
Ik heb op jullie mail gereageerd met een heel uitreksel van het ziekenhuis en daarbij aangegeven dat skype een goede oplossing is.
Hier heb ik geen antwoord meer op ontvangen! Ook niet naar meerdere keren gemaild en gebeld te hebben.

Door jullie fout had ik nog steeds zitten wachten nu en niet verder gekunnen met de opleiding. Telefonisch gaf mevrouw ook aan dit niet normaal te vinden en dat ik terecht een klacht kon indienen, waar vervolgens ALWEER geen antwoord op komt! Mevrouw had hier alvast een notitie van gemaakt dat ik in mijn gelijk stond zodat dit door jullie bekeken kon worden.

Als dit zo doorgaat betaal ik vanaf heden niks meer en kan ik de opleiding beter gaan stoppen, want met jullie kom je geen steek verder!

Per mail die ik dus als enigste heb gehad, staat ook niet dat ik het besluit perse moest afwachten ipv zelf dingen te gaan ondernemen...zie hier jullie mail;

Beste mevrouw Heyer-Cornelissen,

Bedankt voor uw bericht van 15-10-2019.

Wij hebben uw mail voorgelegd bij het examenbureau. Hierop hebben wij de volgende terugkoppeling ontvangen.

Er zijn nog een aantal zaken die wij graag van u willen weten voordat wij kunnen bepalen wat wij aan mogelijkheden u aan kunnen bieden.
1) Hoe lang denk u nodig te hebben voor het leren van deze module? Zijn dat bijvoorbeeld weken of eventueel maanden?

2) De medische brief in de bijlage toont helaas niet voldoende informatie over de beperking. Hierover hebben wij nadere informatie nodig van een specialist. Hoe lang duur de revalidatie enzovoort.

3) Welke vorm is eventueel wel mogelijk voor u? Kan het mondeling examen bijvoorbeeld via Skype?

Voordat wij het verzoek kunnen onderzoeken hebben wij deze nadere informatie nodig.

Graag vernemen wij van u.
Ik wens u veel sterkte en wens u een spoedig herstel!

Heeft u nog verdere vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Charlene de Jeu
afdeling Klantenservice

Leidse Onderwijsinstellingen

Reactie van de melder van de klacht Kellyh93

1 maand geleden - En daarbij had ik bij de aanvraag van het examen op locatie, nogmaals erbij gevraagd of het via skype kon ivm mijn klachten...maar nee ik kreeg doodleuk alleen een antwoord met de voucher code, en weer geen reactie op mijn vraag. Hoe jullie het ook in jullie ogen bekijken....jullie zijn degene die hier verkeerd met de 'leerlingen' omgaan!

Bericht van LOI

1 maand geleden - Beste Kelly,We begrijpen volkomen dat het lang duurt voor je een uitspraak hebt over het bijzonder examen, en dat dit niet prettig is. Er zitten veel regels aan verbonden en dit is een nauwkeurig proces, meerdere mensen buigen zich hier over en dit duurt soms jammer genoeg langer dan wenselijk.Buiten de e-mail die nog uit staat bij het examenbureau 27-12-2019, is er echter wel degelijk antwoord geweest op je eerdere vragen. Waarin onze collega’s om geduld vragen, gezien je verzoek uit staat bij de examencommissie. Zoals zichtbaar in de onderstaande e-mail:‘’Beste mevrouw Heyer-Cornelissen,Bedankt voor uw bericht van 05-11-2019.Wij hebben uw verzoek overgedragen aan de examencommissie. Deze commissie zal zich neerbuigen over de situatie en een oordeel over trekken. Wij willen u vriendelijk adviseren om dit besluit nog even af te wachten.Heeft u nog verdere vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,Wishal Ghirad afdeling KlantenserviceLeidse OnderwijsinstellingenTel.: 071 545 1234’’Nogmaals veel beterschap toegewenst en een spoedig herstel.Met vriendelijke groet,Linsey, LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht Kellyh93

1 maand geleden - Dit mailtje kreeg ik nadat ik het examen inderdaad al geboekt had!! Dit antwoord slaat dus weer helemaal nergens op, en is geen feit voor jullie waarin mij verteld is dat er geen aanpassingen gedaan mochten worden!Nu jullie volgende reden weer? Waarom er geen tegenmoetkoming kan komen??

Alle klachten die gemeld zijn door Kellyh93