Klacht: cursus kinderengels ten onrechte verzonden

op 15 november 2010 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Mijn zoon van 11 jaar heeft op 9 november jl. ongevraagd per computer een kennismakingspakket bij LOI KIDZZ aangevraagd.
Ik heb direct dezelfde avond een email gestuurd dat ik niet geinteresseerd ben en dat mijn zoon zonder mijn toestemming dit heeft aangevraagd. Geen reactie.
2 dagen later (11-11-2020) lag het pakket al in de bus en ik heb het direct teruggezonden met alles er in. Dit kostte me 6,95.
Op 13 november jl ontving ik een brief dat ze erg blij zijn met onze aanvraag en dat we kunnen opzeggen via www.loikidzz.nl/opzeggen, maar ik kom maar niet op deze site, dus zal ik op een andere manier contact moeten zoeken (wat waarschijnlijk meer kosten met zich meebrengt, zoals telefoonkosten),
In deze brief zit een acceptgiro van 2,95 wat ik moet betalen voor het kennismakingspakket Engels.
IK vind het een schande dat er geen check tijdens of na de aanvraag is over de leeftijd van de aanvrager.
Ik zal alles betalen, omdat ik niet verder in de problemen wil komen, maar het is heeeel snel verdient door de LOI en hierdoor ben ik in ieder geval mijn vertrouwen verloren in dit bedrijf.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn gemaakte kosten terug op mijn rekeningnummer 47.10.85.332 en de LOI er op wijzen dat ze op de leeftijd van de aanvrager moeten letten en toestemming vragen aan de desbetreffende ouder.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door clau61