Klacht: locker

op 01 december 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de 3e keer werkt de code voor de locker niet. Als ik bel, zijn ze behulpzaam maar moet ik 2 dagen wachten op een nieuwe code. Ik ben het bellen daarnaartoe en het wachten daarna zat.
Ik ga niet meer via de locker laten bezorgen!

Gewenste Oplossing:

Geen oplossing, ik laat voortaan bij een bemand station of thuis bezorgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 december 2018 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Bakker,

Bedankt voor uw bericht.

Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat u geen goede ervaring heeft met onze lockers. Mijn excuses voor het ongemak.

Als u geen werkende code heeft ontvangen, kunt u inderdaad contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen dan een nieuwe code voor u aanvragen. Deze procedure neemt helaas wel enkele dagen in beslag. Wij hopen dit proces in de toekomst te versnellen.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door wendelienb