Klacht: Locatie: NLAMSA – pakket onderweg….

op 19 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 juni 2017 om 13:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van der Valk,

Dank u wel voor het bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht uit het buitenland.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik heb nog niets voor u kunnen vinden. Dit betekend dat de zending nog niet in ons bezit is. Mocht het te lang duren dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die kan een melding maken bij het bedrijf dat is gebruikt om de zending mee te versturen. Zij kunnen hier een onderzoek voor starten om het pakket op te sporen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door valkpjac