Klacht: live.vodafone.offnet

op 11 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Tot mijn schrik zag ik op internet bankieren dat mijn telefoonrekening opeens aanzienlijk hoog is. Mijn maandbedrag is altijd zo”n 22,50 en nu ineens 72,50. Ik op mijn factuur online kijken, hoe dat zo kan, en zie dat dit al aan de gang is vanaf juli, er staat steeds live.vodafone.offnet. Heb contact opgenomen met de klantenservice en die verteld mij dat vodafone live updates stuurt naar mijn telefoon, en daar reageert mijn telefoon automatisch op. Op de factuur staan tijden dat ik op bed lig, of op mijn werk ben. Ze heeft nu iets geblokkeerd en kon er verder niks aan doen. Ik kon een brief schrijven, Het is veel geld wat ik niet heb verbruikt. Ik wens dat dit uitgezocht wordt en wil graag mijn geld terug. Ik wil niet betalen voor diensten waar ik geen gebruik van maak.

Dat dit uitgezocht wordt, en dat ik mijn geld terug krijg.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 21 december 2011 om 11:26 geantwoord

De klacht is offline door Vodafone 24/7 Web Crew opgepakt en via e-mail afgehandeld. De online klacht wordt daarom afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door nathalie5