Klacht: lipofilling heeft niet tot het gewenste resultaat geleid.

op 08 september 2018 over Diana Gabriels Verweijen in de categorie Beauty & Wellness

Omschrijving van de klacht:

De klacht is tweeledig. Ten eerste betreft het de kwaliteit van het resultaat en ten tweede het verloop van de nabehandeling door Dr. C. de Mahieu.

Resultaat:
Voor wat betreft de billen ben ik zeer tevreden. Dat ben ik niet voor wat betreft de heupen taille en de buik. De verwachtingen voor wat betreft de taille waren aanmerkelijk slanker dan het nu is geworden. De huid van de buik is verre van egaal en niet mooi te noemen. Daarnaast is het vet van de buik nog niet voldoende weggenomen.
Tijdens het gesprek op 22 februari 2018 (zie ook bij nabehandeling) in Barendrecht heeft Diana Gabriëls mijn klachten erkent. Tijdens dit gesprek heeft zij tevens de zgn “after-”foto’s gemaakt. Helaas heb ik pas op 24 mei 2018 de “before-“ en “after-“foto’s ontvangen. Deze foto’s bevestigden eens te meer mijn mening omtrent het resultaat.

Verloop van de nabehandeling:
Eind oktober 2017 heeft de ingreep plaatsgevonden. Zoals toen afgesproken heb ik een afspraak voor een (3 maanden) controle gemaakt met dr. De Mahieu voor eind januari, dit werd 25 januari 2018 om 18:30 uur. Deze afspraak kon helaas niet doorgaan als gevolg van tijdsproblemen mijnerzijds.
Een nieuwe afspraak is gemaakt voor 22 februari 2018 om 18:45 uur. Ik was op tijd aanwezig. Blijkbaar was het die dag erg druk. Om 20:00 uur was ik nog steeds niet opgeroepen. Ten einde raad ben ik rond 20:15 te woord gestaan door Diana Gabriëls. In dit gesprek heeft Diana Gabriëls mijn klachten omtrent de kwaliteit van het resultaat erkent. Tevens heeft zij toen de zgn “after-“foto’s gemaakt. Afgesproken dat ik op korte termijn de “before-“ en de “after-“foto’s per email toegestuurd zou krijgen.
Helaas heeft deze email tot 24 mei 2018 op zich laten wachten. Als vervolg op deze foto’s heb ik een nieuwe afspraak gemaakt met dr. De Mahieu voor 28 juni 2018 om 17:45 uur. Wat schetst mijn verbazing de afspraak werd 1 dag van te voren gecanceld ivm een operatie van dr. De Mahieu zelf. Ik kan mij niet voorstellen dat dit pas op dat moment bekend was. Ik wij hadden voor die dag wel de tijd gereserveerd.
Ik heb opnieuw een afspraak gemaakt met Dr. De Mahieu voor 26 juli om 14:30 uur. Mijn verbazing (laat ik het maar netjes uitdrukken) is opnieuw onnoemelijk groot als ik in de ochtend van 26 juli wordt gebeld met de mededeling dat de afspraak niet door kan gaan. Opnieuw op het allerlaatste moment en opnieuw hebben ik wij moeite gedaan en onnodig reistijd en reiskosten gemaakt.
Ik wij zijn deze middag toch in Barendrecht in de praktijk geweest en kregen aan de receptie het advies een officiële klacht in te dienen.

Gewenste oplossing:

Naast excuses verwacht ik nu op heel korte termijn een afspraak voor een consult bij dr. C. de Mahieu. Vervolgens verwacht ik dat op heel korte termijn een tweede ingreep gaat plaatsvinden om het resultaat op het gewenste niveau te gaan krijgen.
Tenslotte verwacht ik een genoegdoening voor het door mij geleden ongemak als gevolg van het uitblijven van het gewenste resultaat. Ik heb er deze zomer niet van kunnen genieten cq profiteren.
Ik wil graag dat mijn buik mooi strak wordt en mijn taille mooi slank . Net zoals een zandloper figuur, dit had ik ook duidelijk aangegeven voor dat de operatie begon bij Dr. De Mahieu in zijn kliniek.

Alvast hartelijk dank u voor begrip.

Vriendelijke groeten Mevr. Tau

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Diana Gabriels Verweijen over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Diana Gabriels Verweijen in behandeling genomen

Bericht van Diana Gabriels Verweijen

3 maanden geleden - Beste mevrouw Tau, Per email wordt er contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Praktijk Gabriels

Bericht van Diana Gabriels Verweijen

Alle klachten die gemeld zijn door Yentl1991