Klacht: Lipfillers

op 12 augustus 2016 over Diana Gabriels Verweijen in de categorie Beauty & Wellness

Ik heb zo’n kleine 2 maandjes geleden mijn lippen laten doen met 0,5 voor 250 euro.

Het resultaat was mooi maar zat een verschil in dus ben toen netjes volgens de regels geholpen aan het verschil. Erg blij mee! er is denk zeker nog wel aardig wat bij gegaan waardoor ik bijna een totaal van 1ml wel haalde.

Nu vind ik zelf alleen dat het resultaat zodanig is vervaagd dat ik naar mijn idee weer bijna m’n eigen oude lippen terug heb.

Het middenstuk van mijn bovenste lip is altijd dik geweest en daarnaast enorm dun. Dit wilde ik dus aanpassen. Maar dat is nu weer terug en ik ben weer ongelukkig met m’n lippen

Ik vind dit erg vervelend omdat dit wel om 250 euro gaat en ik een bepaald resultaat heb aangegeven te verwachten. Dit resultaat behaalde ik de eerste maand. Mede door de zwelling.

Ik wil het gewoon nu alweer op laten spuiten terwijl dat niet zou horen volgens advies etc

Als mijn lippen wel het resultaat behalen en het eindresultaat heeft wat ik verwacht

Dus dat m'n bovenlip wel 1 rechte lijn, of in ieder geval rechtere lijn bevat

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Diana Gabriels Verweijen over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Diana Gabriels Verweijen in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Diana Gabriels Verweijen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Diana Gabriels Verweijen

Heeft op 12 augustus 2016 om 14:32 geantwoord

Beste Manoukjb,

Dank voor je bericht!
Wat vervelend dat het resultaat nu al is verdwenen.
Graag nodigen we je uit om nog een keer terug te komen bij de behandelend arts zodat er naar een passende oplossing kan worden gezocht.
U kunt telefonisch contact met ons opnemen op het nummer 0180439001 of per email naar info@praktijkgabriels.nl.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Praktijk Gabriels

Alle klachten die gemeld zijn door Manoukjb