Klacht: Lip fileer eerder uitgelopen

op 20 juni 2017 over Betaalbaar Mooier in de categorie Beauty & Wellness

Ik heb zojuist een aantal medewerkers gesproken van Betaalbaar mooier, zowel per mail en per whatsapp.

Op 15 maart 2017 ben ik in vestiging Amsterdam geholpen geweest door een arts van Betaalbaar mooier. Ik heb mijn lippen opgespoten door middel van fileer injectie behandeling. Er is mij mondeling gevraagd naar mijn wensen zo gezegd zo gedaan. Ook is tijdens het gesprek mondeling verteld dat de behandeling 8 tot 9 maanden in blijft zitten, op de webiste staat 6 maanden en het verschillend nogal per persoon. Ik heb begin juni 2017 opgemerkt dat de fileer niet meer zat als voorheen. Midden juni 2017 is het bijna zo goed weg gezakt uit mijn lippen, behalve in mijn bovenlip lijn is de fileer nog zichtbaar, en dit is allemaal in bijna 14 weken tijd gebeurd. Ik heb per mail aangegeven dat er geen controle afspraak gepland was voor mij wat eigelijk wel hoort. Daarop hebben ze geen antwoord opgegeven. Er wordt verteld dat ze mij geen garantie meer kunnen gegeven omdat de fileer 3 tot 6 maanden uiterraad uitzakt, ik kan de periode van 3 maanden nergens vinden,
Ook niet op de website. Ik heb ze 3 keer voorgesteld om op afspraak te komen zo dat de arts mijn lippen kan voelen en van dichtbij ziet wat er nog over is gebleven. Echter maken ze besluit door mail aan hand van foto’s, wat niet hoort. Ik heb ze gevraagd mij door te wijzen naar iemand die mij wel kan helpen, daarop geen reactie nog gehad. Echter heb ik het gevoel dat ik totaal niet serieus en oprecht behandeld wordt. Op de website staat van Betaalbaar mooier staat ” klant is de koning ” op dit moment voel ik mij eerder onterecht behandeld dan een klant. Voor deze behandeling heb ik 200 euro betaald en 5 euro voor de verdoving.

Ik zal pas te vreden zijn als Betaalbaar mooier meer een gepaste en eerlijke oplossing komt en niet constant aan hand van foto\'s conclusies neemt maar de klant oprecht behandeld zo dat ik mijn afspraken kan herhalen bij de kliniek.

Alle klachten die gemeld zijn door Selmamirza