Klacht: LINNENFOTO SCHILDERIJ STORT GELD NIET TERUG

op 29 september 2011 over Linnenfotoschilderij in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 Weken geleden kreeg ik het bericht dat mijn foto niet geschikt was. Ik heb toen vriendelijk verzocht mijn geld terug te storten. Daar kreeg ik geen reactie op. Na 1 week hierover gebeld en er werd mij beloofd dat het geld zo snel mogelijk zou worden terugbetaald. Wederom na 1 week geen geld terug. Na 3 keer bellen en inmiddels 3 weken later nog steeds geen geld en wordt telkens met een smoesje afgewimpeld. Als ik zeg dat ik hier werk van ga maken reageert Jacqueline heel laconiek en zegt: “Goed dan moet je dat maar doen”. Haar baas is degene die de administratie doet en wil geen telefoonnummer doorgeven. Het gaat mij niet alleen om het gestolen geld maar om meerdere gedupeerden die ik reeds gesproken heb!! KOOP HIER GEEN CANVAS SCHILDERIJ!!!

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn geld terug krijg en dit bedrijf wordt aangepakt zodat er geen mensen meer gedupeerd raken van dit bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door Eveline68