Klachten over Lindorff

Lindorff B.V. incasso dienstverlening streeft ernaar uw klacht snel en zorgvuldig te behandelen. U kunt uw klacht - behalve het melden via klacht.nl -... Lees meer >

98% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 van 10 Incassobureaus

98%
82 klachten gemeld
1 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
81 klachten opgelost
3.5 /10
72 stemmen
72

Tijdslijn

Onterechte BKR verlenging

Klacht van op 19 november 2017 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Ik had een vordering lopen bij M.G. De Jong Gerechtsdeurwaarders- en Incassokantoor. Deze incasso is vervolgens over gegaan naar Lindorff, ik heb destijds begrepen dat zij (Lindorff) contact op zouden nemen voor de nieuwe betalingsregeling, dat is niet gebeurd en... Lees meer

Onterechte incasso / intimiderend

Klacht van op 17 november 2017 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Lindorff was ingeschakeld door Online.nl voor een onterechte claim. Direct al mijn bewijs en betaalstukken overlegd aan Lindorff. Geen inhoudelijke reactie. Wel talloze telefoontjes waarin ik word gesommeerd te betalen. Als ik verzoek om mijn aangeleverde stukken te bekijken en te weerleggen (onmogelijk) gebeurd... Lees meer

gebrek aan transparantie

Klacht van op 09 november 2017 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Medewerker behandelt de afwikkeling van een hypotheek ABN-Amro zonder enigzins rekening te houden met gerechtvaardigde belangen tweede hypotheekverstrekker; er wordt geen inzicht gegeven in de ten grondslag liggende volmachten en evenmin wordt er enige moeite getroost om de mogelijke financiele... Lees meer

Onterechte vordering Lindorff

Klacht van op 21 oktober 2017 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Zit in de schuldhulpverlening en daarvoor in augustus 2016 een opvraag gedaan voor het saldo van openstaande vorderingen. Lindorff heeft geen saldo doorgegeven. 8 maanden later kreeg de schuldhulpverlener 'ineens' bericht van Lindorff van een openstaande vordering. Deze is meegenomen in... Lees meer

Mijn bankpas niet gedeblokkeerd

Klacht van op 22 september 2017 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Hallo, Ik had een openstaande bedrag van €371 omdat ik studentenlimiet had aangevraagd, inmiddels had ik een betalingsregeling van €50,83 gevraagd en dat hadden ze geaccepteerd. Op 24/08/2017 had ik studiefinanciering en mijn salaris gekregen op de rekening die geblokkeerd is. Volgende dag... Lees meer