Klacht: lindorff zwaar ernstige klachten

op 28 januari 2014 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

ik mevr. Ozturk heb dinsdag 28 januari 2014 naar aanleiding van een betalingsachterstand van ons hypotheek bij de abn amro bank telefonisch contact opgenomen met lindorff om precies te zijn om 17:16 uur, ik heb een dame aan de lijn gehad die mij te woord stond op een onfatsoenlijk manier, terwijl ik netjes heb betaald behalve dat ik informatie vroeg over de inhoud van het bedrag dat niet klopt blijkt uit de bij en afschrijvingen. lindorff heeft zelf de kosten duizenden euro’s hoger geeist dan het eigenlijk is. i.v.m dit vroeg ik informatie maar daar tegenover werd er geschreeuwd tegen mij en bedreigd en gezegt dat ik moet betalen terwijl ik op geen enkel manier heb tegengewerkt, ik ben enorm geschrokken en ga aangifte doen.

ik zou graag willen dat dit onderzocht wordt.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Lindorff

Heeft op 29 januari 2014 om 14:17 geantwoord

Deze klacht is door Lindorff afgehandeld. Klager heeft een e-mailbericht ontvangen op 29 januari 2014 waarin uitleg is gegeven over het betreffende gesprek en de kosten die in rekening zijn gebracht.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door SLACHTOFFER VAN LINDORFF