Klacht: Aflevering/montage keuken

op 10 juni 2011 over Lindhout keukens in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben 1 februari een complete handgemaakte keuken besteld,op tijd de 1e aanbetaling en de volgende termijn al betaald, alles bij elkaar zou het ongeveer 2 maanden duren voor de keuken klaar zou zijn, de bouw werd bij ons iets vertraagd,hebben dit doorgegeven.Ongeveer 3 weken geleden aangegeven dat de keuken geplaatst kon worden,maar zowel Lindhout als de meubelmaker zijn niet te bereiken.(telefonisch)We lopen de deur plat bij Lindhout,maar hebben nog steeds geen antwoord wanner en OF de keuken nog een keer komt.Volgens Lindhout is de meubelmaker niet tel.te bereiken,wij krijgen ook geen adres of tel.nr. van deze man, laat staan een naam of adres zodat we kunnen vragen of er al iets bekend is.Elke keer als wij met Lindhout praten krijgen we een ander verhaal te horen, zowel in de privesfeer(gezondheidsklachten) als wel zakelijk,maar een afdoend antwoord op onze keukenvraag is er nog niet.Nu vertraagd de bouw nog verder en wij staan per 30 juni op straat want dan moeten wij uit het (tijdelijke) huurhuis.HELP, wat te doen????

Zo snel mogelijk,liefst vandaag beginnen met de keuken te plaatsen

Alle klachten die gemeld zijn door hoogenvis