Klacht: Lijnkaping

op 21 februari 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Met een stagiaire zou telefonisch zijn afgesproken dat Belcentrale onze lijnen zou overnemen. Een stagiar, maar ook andere medewerkers hebben daar helemaal geen bevoegdheid voor. En dit is ook helemaal niet onze bedoeling. Wij willen gewoon bij de KPN blijven. Ik heb dit vrijwel direct na ontvangst van de overeenkomst kenbaar gemaakt aan Belcentrale. Het zou nagekeken worden en ik zou daar bericht over terug ontvangen. Dat bericht heb ik nooit ontvangen. Nu bericht van de KPN dat de lijnen zijn overgenomen. KPN kan dit niet ongedaan maken en spreken van slamming of lijnkaping.

Het contract met Belcentrale moet ongedaan worden gemaakt en het contract met de KPN hersteld.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 21 februari 2018 om 12:01 geantwoord

Beste heer Havinga,

Inmiddels heeft u contact gehad met één van mijn collega's van de klantenservice.
Gelukkig hebben we samen een oplossing gevonden voor uw klacht en is besloten dat het contract wordt ontbonden uit coulance.
We hopen van harte dat u tevreden bent met de geboden oplossing en vernemen dit uiteraard graag van u.

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale