Klacht: Lijn 22 – bus vertrekt veel te laat – onbeschofte chauffeur

op 17 mei 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Momenteel in bus 22 die om 22.45 moet vertrekken richting Welten Ziekenhuis. Echter staan wij nog steeds stil. Meneer vind het belangrijker om rustig te discussieren met iemand die de taal niet spreekt en daarna een boterhammetje te eten. Nadat een medepassagier vraagt hoelaat hij vertrekt word hem verteld dat deze wacht tot bussen voor hem weg zijn zodat hij er langs komt. Echter als er achteruit gereden word is meneer er zo door. Dit word echter op aanraden van een medepassagier helaas weggewuifelt.

Zeer vervelende chauffeur die het niet erg vind mensen af te snauwen, schandalig.

Lijn 22 heerlen station – Welten ziekehuis. 22.45 vertrek. Vertrekt uit eindelijk om 23.02

Als meneer erop gewezen word dat vriendelijkheid niet verkeerd is. Tevens als hij niet op zijn gemak ging zitten eten als de bus al lang weg had moeten zijn. Tevens word er gedaan alsof hij klem staat echter had hij makkelijk achteruit kunnen rijden en daarna weg kunnen rijden.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door franzel95