Klacht: lijn 203 komt niet opdagen

op 13 december 2017 over Syntus in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik besloot vanwege de drukte al om later naar kantoor te gaan, maar na 50 minuten wachten nog geen bus 203. Die zou om 09.56 uur moeten komen, maar tussen 09.35 en 10.25 uur geen 203 gezien. Wel 2 x de 5, 2 x de 101 en zelfs 1 x de 7 die daar helemaal niet hoort te komen.

Dit is absoluut geen op zichzelf staand geval, maar om de dag mis ik wel een keer de 203, of staat het verkeerde lijnnummer op voor- en zijkant.

Ach, jullie doen toch niks met deze klacht, want waarom zouden jullie ook enige klantvriendelijkheid proberen te tonen. Er is toch geen concurrentie meer.

Gewenste Oplossing:

Gewoon op tijd rijden en geen bussen er tussenuit gooien omdat er maar drie mensen meereizen.

Gisteren had ik volop begrip gehad vanwege het slechte weer, maar nu zijn de wegen gewoon goed berijdbaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syntus

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syntus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kebsat