Klacht: Lijn 194

op 23 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Er is niet goed aangegeven dat de bus lijn 194 niet over de dijk rijd in Bergambacht. Dit kosten mij extra geld en extra tijd op thuis te komen. Ook was de buschauffeur niet behulpzaam en reageerde hij erg onbeschoft en lomp.

Voortaan beter aangeven als er een verandering is. Chauffeurs laten vertellen als er een omleiding is voordat iemand in stapt.

Op deze manier ben je goed op de hoogte en kan je direct nog beslissen of je eventueel een andere bus lijn neemt.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Goedemiddag Fons, Zo te horen heb je een minder prettige ervaring gehad met de bus van lijn 194. Momenteel is er stremming op het traject van lijn 194 als gevolg van werkzaamheden aan de Algerabrug. Meer informatie hierover kun je vinden op http://bit.ly/29Myr8o. Zou je kunnen aangeven met welke bus van lijn 194 je hebt gereisd? Groet, ^JE

Reactie van de melder van de klacht fons bonder

6 maanden geleden - Goedemiddag heer/mevrouw, Het ging over de bus lijn 194 die vertrok op Bergambacht bus station op 20-07-2016 om 14:32 uur. Groet, Fons Bonder

Arriva

Heeft op 23 juli 2016 om 16:16 geantwoord

Hoi Fons,

Bedankt voor je toelichting. Ik geef je melding en suggestie intern door aan de desbetreffende vestiging zodat het besproken kan worden.

Als je meer hebt betaald voor je reis wil ik je adviseren om een restitutieverzoek in te dienen via onze website http://bit.ly/209OoYU .

Excuses voor het ongemak die je hebt ervaren.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door fons bonder