Klacht: Lijn 143

op 17 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Meneer/Mevrouw,

Tot mijn spijt is dit de tweede keer dat ik jullie nu een bericht mag sturen. Lijn 143 van Tilburg naar reusel is vandaag (15.11 uur op vrijdag 17 juni 2016) alweer niet komen opdagen. Aangezien lijn 143 sowieso maar amper twee keer in het uur rijdt, kunt u zich misschien voorstellen dat het vervelend is als hij gewoonweg niet komt opdagen. Ik hoor daarom graag van jullie waarom het ook deze keer niet mogelijk was om lijn 143 gewoon volgens schema te laten rijden.

Groet,

Fieke Snels

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als lijn 143 volgens het tijdschema rijdt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 juni 2016 om 08:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Fieke,

Jammer om te lezen dat het gistermiddag opnieuw niet goed is gegaan met lijn 143. Helaas zie ik in het systeem geen oorzaak van deze rituitval staan.

Ik kan me echter goed voorstellen dat je baalt van het feit dat lijn 143 niet altijd volgens schema rijdt. Ik stuur je klacht daarom door naar de teammanager in de regio zodat er naar de punctualiteit van lijn 143 gekeken wordt. Hopelijk ervaar je spoedig verbetering op dit traject.

We bieden je onze excuses aan voor de opgelopen vertraging en het ervaren ongemak gistermiddag.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Fieke Snels