Klacht: Ligt al 3 maanden bij de douane

op 22 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 februari 2018 om 08:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw Veljovic,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te horen dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen.

Ik wil graag met u meekijken naar de status. Zou u mij hiervoor nog de barcode van het pakket willen sturen?

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door nedaveljovic