Klacht: Ligkuil boxspring na ruim 1 jaar

op 04 mei 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Na ruim een jaar zijn de zijbalken van de matrassen doorgezakt, dit leidt tot kuilvorming in de matrassen en topper (rugklachten)! Het is niet mogelijk om op een boxspring van swiss sense lepeltje lepeltje te liggen, je moet ieder op het midden van je eigen matras slapen!!
Het was duidelijk bij de aankoop dat we samen zouden liggen. Toch hebben ze tegen ons nooit gezegd dat dat niet mogelijk is wanneer er sprake is van twee matrassen. Sterker nog ze hebben ook niet aangegeven dat er een optie was om voor 1 groot matras te gaan. We hebben allebei dezelfde hardheid qua matras dus het had gekund. Overigens schuift het onderstel ook steeds een paar cm uit elkaar iedere nacht. Nu is er een servicemonteur langsgeweest. Tegen betaling (200 euro) kunnen ze ineens wel een groot matras leveren. Geldklopperij als je het ons vraagt. Als we geweten zouden hebben dat er zo gemakkelijk een ligkuil zou ontstaan dan hadden we uiteraard nooit een boxspring bij swiss sense gekocht. Of in ieder geval direct 1 groot matras hebben besteld.
De kussens bieden ook geen ondersteuning. Dit hadden we ook in de winkel aangegeven dat dit belangrijk voor ons was. Op een gegevens moment verliezen ze allemaal veertjes en worden ze slap. Deze zijn vervangen door swiss sense maar na een maand op een stinkende kussen geslapen te hebben, zijn ook deze kussens slap geworden. Ongelooflijk..
Let er ook op dat het verkopend personeel van alles en nog wat zegt om te verkopen. Bij de vraag hoe vaak de matrassen en topper gedraaid dienen te worden per jaar werd er gezegd ‘een paar keer per jaar’. Bij een paar keer per jaar denken wij aan zo een 3 a 4 keer per jaar. Echter is het de bedoeling dat je de topper iedere week omdraait en de matrassen 1 keer per maand!
Klantenservice reageert niet of traag.
Tevens wordt steeds aangegeven dat we alleen tijdens kantooruren langs kunnen komen in de winkel en niet in het weekend. ontzettend klantonvriendelijk.

wanneer de twee losse matrassen kosteloos omgeruild worden tegen 1 groot matras inclusief hoes. en een nieuwe topper indien de ligkuil blijvend is.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door CDH