Klacht: Liegende bezorger

op 23 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op woensdag 20 mei zou pakket worden geleverd. Niet gelukt wegens achterstand. Nu levering op vrijdag 22 mei. Hele dag thuis geweest, krijg ik melding ontvanger niet aanwezig Dit is gewoon een leugen, er is geen DHL-bezorger geweest, zelfs geen DHL-auto langs gereden. En op klantenservice wordt je gewoon afgescheept met smoesjes. Zeer slechte service!

Gewenste Oplossing:

Vandaag nog bezorging

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 23 mei 2020 om 12:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wat vervelend dat onze chauffeur u niet thuis getroffen zou hebben terwijl u wel gewoon thuis was. Excuses voor de hierdoor opgelopen vertraging.

Wat er precies gebeurd is vrijdag durf ik niet te zeggen, wij komen het pakket in ieder geval maandag weer op uw adres leveren tussen 8:00 - 18:00.

Met vriendelijke groet,

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Astra9872