Klacht: liegen over pakketstatus door PostNL

op 02 juni 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket gemarkeerd als geleverd terwijl dat niet waar is. Er was altijd iemand thuis, er is geen briefje ingegooid dat het bij de buren geleverd is, en de pakketbezorger is niet in de buurt geweest van de voordeur (nagekeken op beveiligingscamera). Klantenservice doet niets.

Gewenste Oplossing:

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 02 juni 2020 om 08:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket niet heeft ontvangen, terwijl het volgens de informatie in Track en Trace zou zijn afgeleverd. Ik kan me voorstellen dat dit een hele nare situatie is en dat u zich zorgen maakt. Ik zie echter dat het pakket onverzekerd is verzonden en dat er niet getekend hoeft te worden voor ontvangst. Een onderzoek is niet mogelijk bij dit soort zendingen en ook is het niet mogelijk om in aanmerking te komen voor een vergoeding. Aan de hand van mijn administratie zie ik dat er een klacht voor u is geregistreerd. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het depot en die zal dit bespreken en de bezorging extra in de gaten houden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door rboerdijk