Klacht: Liegen en dan zeggen dat het opgelost is……????

op 25 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen mijn klacht opgeschreven en binnen een uur was het “opgelost”
Nou ja…. volgens DHL!!!
Het pakket werd 30 maart gestuurd naar de Van Woustraat 84 in Amsterdam (bleek geen parcelshop meer te wezen sinds 1 februari)
Daarna lag het in de Van Baerlestraat en was er nog 1 dag tijd om het op te halen… is niet gebeurt.
Retour dus…. volgens DHL
18 april krijgen we te horen dat we nog 23 minuten hebben om het pakket op te halen uit de Van Baerlestraat en anders retour…. hadden we dat al niet eens eerder gehoord???
Vandaag na mijn klacht als oplossing…. ophalen bij Boekhandel Mulder op de Cornelis Schuytstraat… kan nog 5 dagen…
Ineens krijg ik een ingeving “ze weten dat het niet opgehaald word”
Het zal toch niet……
Toch net Boekhandel Mulder gebeld met de vraag of er ook een pakket binnen was van Foto Booms………… en wat denk je?? NIET DUS!!!!!!
Wat een laffe actie!!! wachten tot de maand om is en dan geen claim meer in kunnen dienen omdat ik te laat ben…

Gewenste Oplossing:

Dat weten ze ondertussen zelf wel denk ik...

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 25 april 2017 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Inmiddels loopt er een case voor de desbetreffende zending, wij doen ons best het pakketje zo spoedig mogelijk retour naar u te sturen. Mijn excuses voor de onduidelijkheden en het ongemak dat hierdoor is ervaren. U hoort zo spoedig mogelijk meer van mijn collega van de backoffice.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Heeft op 25 april 2017 om 15:37 geantwoord

Ik wil het pakket niet thuis!!! ik wil dat het pakket in Amsterdam blijft (waar het nu ook ergens schijnt te zijn?????) alleen dan bij het bedrijf waar het moet zijn!!! Het pakket had 3 weken terug al op de plaats van bestemming kunnen zijn alleen maakt het een rondreis door Amsterdam.... heel vreemd dat het toevallig net niet in de straat terecht komt waar het moet wezen, want alle parcelshops is ie al langsgegaan... als ik alles moet geloven.
De oplossing is dus vanaf Amsterdam, 320 km maken om uiteindelijk weer in Amsterdam op plaats van bestemming te komen terwijl het in misschien 2 km kan???? Ja hoor...... goeie oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door S Regnerus