Klacht: Liegen

op 25 mei 2020 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 weken geleden boxspring gekocht die moest vandaag binnen komen, hele dag thuis gezeten speciaal hiervoor vrij genomen ze moesten tussen 14-18 uur komen , tot nu toe niemand geweest ook niet afgebeld

Gewenste Oplossing:

Als de bedrijf respectvol met cliënten omgaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decor wonen & slapen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decor wonen & slapen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decor wonen & slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decor wonen & slapen

Heeft op 12 mei 2020 om 10:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Jola Hryniewicz.

Allereerst onze excuses dat er gisteren enig uitloop is ontstaan bij de levering. Bij de voorgaande klanten was uitloop ontstaan. Hierdoor zijn de monteurs laat in de avond bij u geweest voor de levering. Omdat het kantoor al op 17 uur gesloten was, kon u tijdig niet ingelicht worden. Nogmaals onze excuses en veel plezier met uw aankoop.

Met vriendelijke groet

Aftersales
Ahmet

Alle klachten die gemeld zijn door Jola1983