Klacht: Lidmaatschapsgeld zonder bevestiging van mijn rekening

op 09 december 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Ik kreeg een telefoontje dat ik reis gewonnen had. Ze vroeg of ik interesse had en zou me alles toezenden per post. Ik moest mijn bevestigingsmail afwachten maar deze heb ik nooit gehad. Toch werd er gisteren 180 euro van mijn rekening geboekt naar hen zonder mijn toestemming. Wens mijn centen terug en wens hier geen lid van te zijn

als ik mijn centen terug heb ben ik tevreden

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travel Club Express over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 13 december 2017 om 08:43 geantwoord

Geachte mevrouw Smets,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te vernemen dat u geen lid wilt worden van Travel Club Express. Wij hebben uw lidmaatschap geannuleerd.

Als u reeds het welkomstpakket heeft ontvangen hoeft u deze niet te retourneren maar kunt u het pakket vernietigen. Indien u onverhoopt toch een pakket ontvangt na uw annulering, dan kunt u deze als niet verzonden beschouwen.

Indien er reeds een automatische incasso heeft plaatsgevonden dan wordt het bedrag binnen 5 werkdagen terug gestort op uw rekening. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij dit graag van u.

Joyce
Klantenservice Travel Club Express

Travel Club Express B.V.
Postbus 75740
1118 ZT Schiphol
Telefoonnummer NL: 020-2146404
Telefoonnummer BE: 078-485000
Email: support@travelclubexpress.com

Alle klachten die gemeld zijn door petra smets