Klacht: lidmaatschap opzeggen

op 12 oktober 2011 over SeniorWeb.nl in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Seniorweb verlengt het lidmaatschap automatisch en stuurt pas gedurende het lopende jaar een acceptgiro. Als je het lidmaatschap wilt opzeggen, kan pas aan het eind van het lopende jaar. Seniorweb motiveert dit door te schermen met het verenigingsrecht, waarin dit i.t.t. het consumentenrecht wel toegestaan zou zijn. Seniorweb is echter helemaal geen vereniging, althans weigert dit om aan te tonen dat zij dit zijn. Dubieus clubje dus, dat anonieme brieven stuurt en als je belt, schermt met de mededeling dat de financieel expert zojuist vertrokken is.

Gewenste Oplossing:

Beter helemaal geen lid worden van dit soort obscure webclubs. Je kunt overal goede boeken over computergebruik kopen, daar heb je seniorweb niet voor nodig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door SeniorWeb.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat SeniorWeb.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SeniorWeb.nl

Heeft op 15 februari 2012 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klacht is inmiddels gedateerd, SeniorWeb wil de klacht graag afsluiten. De melder van deze klacht kan uiteraard altijd contact opnemen met SeniorWeb door een mailtje te sturen. Wij zullen de klacht dan uiteraard z.s.m. in behandeling nemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van SeniorWeb.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Anna-Sofia