Klacht: slechte levering en afhandeling

op 13 augustus 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

op 01.08.2019 heb ik bij Lidl een CRIVIT® Roeiapparaat met luchtweerstand besteld.
Op 05.08.2019 werd het artikel in een beschadigde verpakking geleverd door DHL.
Bij het uitpakken constateerde ik div beschadigingen,het leek op al eerder werd gebruikt!
Ik heb hierover met Lidl klanten service twee keer contact gehad en ze hebben met me afgesproken het via DHL op 12.08.2019 op te halen.
Op 12.08.2019 was er geen DHL
Rond 19 uur op 12.08.2019 heb ik contact Afdeling Customer Careklantenservice met mevr. MM
Ik heb haar het probleem voorgelegd en aan haar gevraagd hoe we het konden oplossen.
Behalve dat ze mij aangeboden heeft het artikel nog eens met DHL laten afhalen wilde ze niets voor mij doen.
Ik heb haar uitgelegd dat ik hier de nodige kosten gemaakt heb en voor een tweede keer thuis moest blijven wat weer de nodige kosten meebracht! behalve een tegoedbon van €3.44 wilde ze niets doen.
Het kan toch niet zo zijn dat ik als koper met DHL in conclaaf moet gaan over de afhandeling van de bezorging.(dit was het voorstel van de Klantenservice
Diep en diep droevig dat zo een groot bedrijf op zo een lage voet staat.

Mijn geld terug storten en een vergoeding ontvang voor beide dagen die ik thuis moet blijven!

Plus een welgemeende excuse !

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 augustus 2019 om 12:20 geantwoord

Heeft op 13 augustus 2019 om 18:06 geantwoord

Ik ben freelance fotograaf ,dat betend dat als ik niet werk ook geen inkomen heb!
In overleeg met Lidl ben ik op 12.08.2019 thuis gebleven om de bezorger (retourzending)van DHL te ontvangen.Gezien hij niet kwam opdagen moet ik op nu op 14.08.2019 de gehele dag thuis blijven waardoor ik div opdrachten mis loop.Mij met €25 tegoedbon afschepen die ik dan ook nog bij hun in de webshop moet besteden is wel een heel slecht voorstel!

Alle klachten die gemeld zijn door r00s49