Klacht: LIDL 5 Broodjes voor een Euro DIEVEN !

op 16 mei 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Er staat een groot bord buiten bij de Lidl en daarop staat:

5 BROODJES VOOR EEN EURO,

ALLE COMBINATIES MOGELIJK.

En dan kom je bij de kassa en dan vertellen ze je doodleuk dat niet alle combinaties mogelijk zijn.
Het geld niet voor ham kaas crossants en pecan broodjes.

Dit is bewust geplande misleiding door de Lidl ik ben er van overtuigd dat ze dit met opzet zo hebben gedaan.

Ik ben zeer zeer kwaad dat ze dit zo doen.

Ze beweren dat het in de folder staat maar dit is een LEUGEN in de folder staat gewoon ALLE COMBINATIES MOGELIJK !!!

Wanneer alle combinaties mogelijk zijn OF wanneer men dit niet claimt.

Maar het geeft niet het is niet de eerste keer dat de Lidl my oplicht ze hebben al eerder van me gestolen door de verkeerde prijs bij het product te zetten.

Ik bezin mij op een wraakactie die meer schade aan Lidl toebrengt dan dat ze van mij gestolen hebben want ze dioen het gewoon met opzet !

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 16 mei 2019 om 19:29 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht murkie

5 dagen geleden - Niet zo dom reageren wat denk je dat alle combinaties mogelijk betekend dan ? Dit is met opzet gedaan en ik kijk geen tv en luister geen radio. Op dat bord staat duidelijk ALLE COMBINATIES MOGELIJK. Denken jullie nou echt dat je dit gewoon kan maken zo ? Ik verzin wel iets om jullie terug te pakken wacht maar.

Alle klachten die gemeld zijn door murkie