Klacht: Btw verhoging wel degelijk melkkoe bij Lidl

op 10 januari 2019 over Lidl in de categorie Supermarkten

Waarom hebben bijna alle supermarkten hun prijzen echt zo’n 3 % verhoogd en sommige supermarkten de prijs zelfs helemaal niet verhoogd en heeft de Lidl alles met minstens €0.10 verhoogd, voor ieder product,Zo kosten loempia’s nu 0.99, was 0.89 en kost brood 1.09, eerst 0.99 en kost fruitcocktail 1.45, terwijl dat eerst 1.35 kostte. Loempia’s zijn dus 11% duurder geworden, maar ook veel andere producten zijn veel meer als 3% duurder geworden.Ook zijn er producten al veel eerder in prijs verhoogd en die zijn in 2019 niet meer verder verhoogd..
Wij zijn niet blij, met wat u doet en vinden het ook niet echt slim om dit te doen. Wij gaan vooralsnog naar andere supermarkten, die hun prijzen evenveel verhoogd hebben als de Btw verhoging.

Onredelijk verhoging terug draaien.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 10 januari 2019 om 15:40 geantwoord

Heeft op 10 januari 2019 om 16:53 geantwoord

Het is een onzin-reactie, alleen Lidl moet in verband met gestegen grondstofkosten e.d. hun prijs met 11 % verhogen op sommige producten,zodat een loempia bijvoorbeeld 10 cent duurder wordt. Co-op verhoogt zijn prijs op loempia's met 2 cent,Aldi met 3 cent en Albert Heijn ook met 3 cent. Dan gaan we nu maar eens allerlei producten bij andere supermarkten kopen, dat is dan de goede oplossing. Bedankt Lidl, misschien ooit tot ziens!

Alle klachten die gemeld zijn door maartenberg