Klacht: Niet legitiem product

AHamhuis op 27 januari 2018 over Licentie4u in de categorie Verhuur

Na een jaar van mijn windows 7 genoten te hebben werd deze ineens niet legitiem verklaard. Softwarelicense4U oftewel Licentie4U gaf aan dat zij niet na konden gaan dat ik niet de schuldige was en daarom kreeg ik 50% korting om het product opnieuw te kopen.

Na aangegeven te hebben dat dit buiten hun eigen garantie valt ben ik continue afgewezen en is tot 2x toe gepoogd mijn ticket te sluiten. Ook heb ik met Microsoft gebeld en deze gaven aan dat het product al 4x verkocht was en daarom de melding niet legitiem gegeven werd.
Hierop gaf Wesley van softwarelicense4U aan dat Microsoft liegt en een volgende keer weer wat anders kan zeggen.

Ik heb aangegeven dat ik mijn geld terug wil. Softwarelicense4U probeert op dit moment weer de ticket te sluiten, omdat ‘het gesprek niet te sturen is’.

Wanneer ik mijn geld terug krijg.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Licentie4u

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Licentie4u nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door