Klacht: salaris NOOIT ontvangen van L&H!

op 31 december 2010 over L&H in de categorie Uitzendbureaus

Op 2augustus jl ben ik begonnen bij een bedrijf genaamd L&H.
Via een uitzendbureau ben ik bij dat bedrijf terechtgekomen.

Ik heb een contract moeten ondertekenen en ging dus op 2 aug jl aan de slag.
Mij werd beloofd dat ik het contract ook thuis per post zou ontvangen, helaas heb ik hierover nooit wat kunnen vinden in mijn brievenbus.

Al vanaf de 1e dag ging het er slordig aan toe op de werkvloer bij L&H.
Ik werkte er als callcentermedewerker inbound voor een zorgkantoor.
Aangezien ik vrij weinig wist over het product, zou ik een zogenaamde ‘serieuze training’ krijgen.
Dit was dus een giller, want deze ‘training’ hield in, naast een andere callcentermedewerker zitten en ‘ meeluisteren’ .

Uiteindeijk als klap op de vuurpijl heb ik tot nu toe NOOIT mijn salaris ontvangen.
Hierover contact gehad met het uitzendbureau, blijkt dat ik niet eens in het systeem sta, men kan niks vinden over mij.

Uiteindelijk word er gezegd door iemand van L&H dat ik opeens wel in het systeem sta, maar dan als ‘ staat ingeschreven voor training maar is nooit komen opdagen’
Excuse me?!Ik heb er verdorie gewerkt en dan wel tot en met 9 september jl!
Ik vraag me ook af over welke training ze het hebben!want die training was dat ‘meeluisteren’ met een collega en daar was ik dus zeker wel bij aanwezig!

Uiteindelijk werd ik gebeld door een zekere meneer Mark Linders van L&H.
Deze kwam eerst met de vraag of ik wel tot 9 sept heb gewerkt omdat ze opeens alleen bepaalde dagen kunnen terugvinden en niet kunnen zien dat ik tot 9 sept heb gewerkt,toen brak mijn klomp helemaal!
Hoe kan een zogenaamd topbedrijf zo slordig zijn met gegevens van hun medewerkers!

Ik zou uiterlijk vorige week woensdag worden teruggebeld hierover,het is nu een week later en nog NIKS gehoord van Mark Linders.
Volgens deze meneer werkt het bedrijf met 3 verschillende systemen en volgens hem staan mijn gewerkte uren en andere informatie over mij, in een systeem waar hij niet zomaar in kan, dit moet op een speciale manier gebeuren ofzoiets,vaaaag.

Aan de telefoon had ik al aangegeven aangifte te doen en dat ik mijn rechtsbijstand zou inschakelen.
Meneer zei doodleuk ‘doe wat u moet doen, doe wat u niet laten kunt’, op een zogenaamde vriendelijke manier pfff.
Ik zal zeker doen wat ik niet laten kan totdat ik mijn salaris heb ontvangen!

Ik had een 18 uren contract en had me op 9sept ziekgemeld met als reden, zorg maar eerst dat mijn salaris word gestort ben er gewoon ziek van geworden van het feit dat ik zo aan het lijntje word gehouden terwijl ik hard heb gewerkt.
Ik wil dus ook het geld wat ik hoor te krijgen als je je ziekmeldt en reiskostenvergoeding,contract wil ik eindelijk een keer ontvangen en een salarisstrook.
Laatste 2 heb ik nodig om een uitkering aan te vragen.

Ben het zat om maar achter die meneer Linders aan te gaan!
Ze horen dit netjes en snel op te lossen, het is immers hun fout dat mijn gegevens niet netjes in het systeem staan, en dan ben ik door hun slordige werk de dupe en krijg ik mijn salaris maar niet.

Gewenste oplossing

ZEER snel mijn salaris ontvangen!en hun excuses zou we’ll op zn plaats zijn$

Alle klachten die gemeld zijn door pcpatty