Klacht: Lexa zooitje

op 27 oktober 2011 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Ik ben helaas lexa lid en Lexa linkt je zonder enige goedkeuring met lexamore. Het is vervolgens heel moeilijk/ms onmogelijk om je je daar te verwijderen. Zonder dat je het wilt heb je een nieuw profiel.ik heb maar gebeld, maar werd vervolgens door een callcentre medewerker afgeblaft, gaf mij geen enkele ruimte, onderbrak voortdurend en verbrak de verbinding.

In tegenstelling tot andere sites is het heel moeilijk / misschien onmogelijk (want ik ben er nog niet uit) om Lexa direct te mailen in geval van een klacht.

Wanneer je lid bent van Lexa staat je de volgende verrassingen: voor veel andere zaken moet je plotseling extra voor betalen (in tegenstelling tot andere sites)

Advies: Geen Lexa!!!

een open en transparante Lexa site waarbij zonder problemen en herkenbaar contact gelegd kan worden met Lexa
En als dat er is wens ik niet door een malloot afgeblaft te worden.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 28 oktober 2011 om 17:30 geantwoord

Beste heer/mevrouw Kornmann,

Wij begrijpen dat u een profiel heeft aangemaakt op Lexamore en hier niet van af komt.

Wij betreuren het dat u slechte ervaringen heeft met onze website. We willen daarom graag e.e.a. uitleggen om het te verhelderen.
Lexa.nl en Lexamore.nl zijn twee verschillende websites. Op de website van Lexa.nl wordt geadverteerd voor Lexamore.nl, indien u op de banner heeft geklikt om een persoonlijkheidstest bij Lexamore.nl aan te maken, wordt u doorverwezen naar een volgende pagina waar het volgende wordt aangegeven:

Ontdek Lexamore.nl, de matchmaking service op basis van overeenkomsten

Om te bepalen wat uw visie op het leven samen is en wat uw waarden en normen zijn, heeft Lexamore.nl de exclusieve persoonlijkheidstest voor u ontwikkeld
Persoonlijkheidstest Persoonlijke selectie Singles die
bij u passen Tips

* Doe gratis de persoonlijkheidstest en geef eerlijk antwoord op de vragen
* Wij sturen u meteen uw gratis persoonlijkheidsrapport
* Wij presenteren u een selectie van singles die overeenkomsten met u hebben. Elk 1e contact met een member is gratis!
* Profiteer wanneer u maar wilt van de adviezen van onze deskundigen bij uw zoekopdrachten en dates

Doe de test en accepteer de algemene voorwaarden.

Indien u zich wenst uit te schrijven, gelieve te klikken
op: "Account" in het menu van "Mijn gegevens".

U vindt er onderaan de pagina de link "uw uitschrijving".

U geeft daar uw gebruikersnaam op, vervolgens uw wachtwoord en dan klikt
u op "bevestigen".

Graag delen we u mee dat, als u zich uitschrijft, u afstand
doet van:
- uw profiel en alle persoonlijke gegevens die eraan verbonden
zijn
- de historie van uw volledige contact lijst
- de berichten die uitgewisseld werden met de personen die u werden
voorgesteld
- de toegang tot alle rapporten die voor u werden opgesteld

Uw uitschrijving zal per mail bevestigd worden.

De stappen die u dient te volgen om uit te schrijven staan ook aangegeven op de 'Help' pagina.
Met het Full membership kunt u berichten versturen met alle Full members en ook ontvangen, chatten met online members, flirts versturen, alle foto’s en profielen bekijken, gebruik maken van de contactfilter en zoeken naar members. Indien u gebruik wilt maken van de extra diensten zoals het ontvangen van de leesbevestiging dient u in het bezit te zijn van de extra optie; Control membership. Met het Premium membership bent u in de mogelijkheid om met gratis members in contact te komen.

Indien u vragen heeft kunt u ten alle tijden contact opnemen via de volgende link: http://www.lexa.nl/scheduler.php?url=/mailbox/index.php%3Fret%3D2.

Hopelijk hebben wij u zo voldoende geïnformeerd.

Lexa.nl Customer Care team.

Alle klachten die gemeld zijn door tweeling100