Klacht: Levertijd Pakket

op 16 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag(8-2) zouden 2 pakketen tussen 17:00 en 19:00 geleverd worden.
Nu bericht dat de bezorger 2 uur eerder is geweest.
Een pakket zou al op 1-8 geleverd worden, maar toen had bezorger het te druk.

Gewenste Oplossing:

Pakketen alsnog vandaag(8-2) geleverd.
Vergoeding voor geleden schade van 1-8 en 2-8.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Heida, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat de bezorger eerder bij u was dan aangegeven in het tijdvak, waardoor u de bezorger heeft gemist. Ik begrijp dat dit teleurstellend kan zijn, ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden. Het tijdvak is een indicatie die gebaseerd wordt op eerdere leveringen op uw adres. Door omstandigheden komt het voor dat de bezorger vroeger/later is dan aangegeven. U kunt dan denken aan wijzigingen in de route, de hoeveelheid pakketten, etc. Omdat wij niet in direct contact met de bezorgers staan, kunnen wij er niet voor zorgen dat de bezorger dezelfde dag alsnog bij u langskomt. Zou u de 3S-codes van de pakketten mee willen sturen? Dan kijk ik dit graag voor u na. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Pacem

1 maand geleden - Een indicatie kan ik snappen. maar als daar met meerdere uren van afgeweken wordt is het een erg slechte indicatie. en jullie kunnen moeilijk verwachten dat iemand de gehele dag thuis gaat zitten wachten. het ging om: 3SEPGE3744728 en 3SINT0001649846 3SEBEL3764942 gebeurde exact hetzelfde. nu met 3SPAMS9021357 wordt er helemaal een zooitje van gemaakt. staat dat op aangeven ontvanger naar een afhaalpunt wordt gebracht. dat is zeer onjuiste informatie geen contact met bezorger gehad. Tevens gaat het naar de primera aan de Magdalenenstraat 17-A 1811 JR Alkmaar. Terwijl als ik zou mogen kiezen het zoiezo naar de readshop aan de Frederik Hendriklaan 1, 1814 JM zou laten gaan. Dit mogen jullie gaan rechtzetten en tevens een passende tegemoetkoming aandragen voor alle overlast die hierdoor wordt veroorzaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 augustus 2017 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Heida,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Het tijdvak is een indicatie en hier kunnen we geen garantie op geven. Het kan gebeuren dat een bezorger eerder of later is. Wanneer het tijdvak vaker niet is gehaald dan wordt dit uiteraard achter de schermen bekeken om dit in de toekomst beter weer te kunnen geven. Het is niet mogelijk om hiervoor compensatie te ontvangen. PostNL is niet aansprakelijk voor gevolgschade.

Ik zie dat u de eerste drie pakketten inmiddels heeft kunnen afhalen en ik zie dat er voor 3SPAMS9021357 een onderzoek is opgestart en dat er hierover inmiddels contact met u is geweest en ik zie dat u deze ook heeft afgehaald.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Pacem