Klacht: Levertijd innergy batterij gold

op 13 december 2017 over Gazelle in de categorie Fietsmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

via de plaatselijke fietsenhandel geplaatst een order voor het leveren van een innergy batterij gold in week 44. Er werd mij verteld dat ik rekening zou moeten houden met een levertijd van circa 6 weken. Vandaag terugkoppeling van de fietsenhandel gekregen dat het week 3 wordt (hopelijk in 2018)
Omdat ik geen reserve batterij heb en de vorige nog nul komma nul stroom leverde kan ik de fiets niet gebruiken terwijl ik deze vanwege reumatische artritis nodig heb om mij te kunnen verplaatsen.
Voel me teleurgesteld en hoop op een snellere levering.

Gewenste Oplossing:

Direct leveren van de batterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gazelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gazelle nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Herman van Hoek