Klacht: Levertijd en service

op 11 oktober 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 5 aug een bestelling geplaatst van meerdere Hugo boss artikelen. Heb zo,n 18 dagen geleden een aantal artikelen ontvangen. Rest kwam als nalevering. Het artikel was te klein en ruilen kon binnen 14 dagen, maar verzendkosten voor terug sturen zijn wel voor mij. Nalevering kwam 1 dag na de ruilperiode binnen zeiden ze. Ik wou alle artikelen waarvan de maat niet goed was in 1keer retour sturen, maar dat kon niet als de 14 dagen verlopen waren, dag 15 kon dus niet, zelfs niet op dag 15 als ze zelf een nalevering sturen. Overigens heb ik de nalevering nog niet ontvangen. 6 oktober staat nu in de mail na 6 keer vertraging ongeveer. Kost mij dus mogelijk 2 keer verzendkosten, terwijl hun de zendingen keer op keer vertragen. Klant is koning gaat hier zeker niet op en van service hebben ze nooit gehoord. Klantenservice kost ook 1 euro per gesprek, zo verdienen ze hun geld. Iedereen die belt over een bestelling / vertraging erg slim.

Gewenste Oplossing:

Geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door TomKol