Klacht: Levertijd

op 31 mei 2021 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

20 maart een bank besteld bij Woonsquare. De verkoper vertelde dat het tussen de 8 en 12 weken zou duren ivm corona. Wij vonden dit erg lang maar de verkoper zei dat we ons niet druk hoefde te maken want de bank zou toch eerder komen. Net (17 mei) na zelf moeten bellen over de levertijd te horen gekregen dat de bank week 28 of 29 zou komen. Dit zijn 17 weken. Wanneer je hier wat van zegt wordt je continu in de reden gevallen en heb je geen respect volgens hun.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de bank optijd komt. De 12 weken zijn om op 12 juni. Ik verwacht dan mijn bank. Je betaald er duur voor en dan krijg je zo’n slechte service.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 02 juni 2021 om 16:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door NikkiJ