Klacht: Levertijd

op 22 september 2017 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Bij het kopen van de bank werd mij gezegd 4 a 5 weken is die er en tegen die tijd er geweest nog geen bank nadat ze een mailtje hadde gestuurd in de winkel werd me gezegd dat die echt nu tussen 2 a 3 weken er zou zijn na hun mailtje terug nou die tijd afwachte en nog niks gehoord te hebben ik weer na de winkel ik zou donderdag terug gebelt worden en ook weer niet gebeurt ik weer bellen die vrijdag nu was er iets niet goed gegaan daar en hadde ze die spullen niet en krijg er weer te horen dat het 3 weken gaat duren exstra ik vind dit dus erg slecht allemaal en slecht behandeld word hierin woon nu al paar weken met me zoontje op de grond en niet erg lekker vind en wil ik dus bij deze een klacht in dienen bij jullie hierover

Als ik me bank krijg en zo snel mogelijk dat ik gewoon met me zoontje op de bank kan zitten

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 22 september 2017 om 14:47 geantwoord

Heeft op 24 september 2017 om 22:18 geantwoord

Nee ben ik al mee in contact gekomen voor de klacht en er niks mee op geschoten hellaas hoop dat er een betere krijg zodat ik snel me bank krijg en er samen met me zoontje op kan zitten

Alle klachten die gemeld zijn door Bank13