Klacht: Levertijd

op 31 juli 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb een tijd geleden 2 bestellingen geplaatst bij Brandeal met het oog op de zomer.

Bestelling 1 (200092465): Geplaatst op 15-april. (Je leest het inderdaad goed)

Bestelling 2 (200099828): Geplaats op 25-Juni.

Tot op heden van beide bestellingen nog niks binnengekregen. Wat ik wel binnen heb gekregen zijn talloze E-mails waarin staat dat de bestelling enige vertraging heeft opgelopen en dat de leverdatum ‘ietsjes’ op schuift.

Volgens mij snapt Brandeal niet helemaal dat als men iets besteld het ook graag nog DIT JAAR aan wil trekken en niet het jaar erop.
Als je het product (nog) niet hebt, biedt het dan gewoon niet aan.

Dit gaat namelijk nergens over. Zelfs een keuken heeft nog een kortere levertijd.

Als de producten binnen 2 weken geleverd worden. Het liefst nog binnen 1 week.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Bericht van Brandeal

3 maanden geleden - Beste Vincent, Gelukkig heb je de 2e bestelling inmiddels mogen ontvangen, wij hopen dan ook dat deze het wachten waard geweest is voor je en wensen je hier veel plezier van. Tot onze teleurstelling hebben wij nog altijd problemen met het uitleveren van je eerste bestelling. Wij hebben zelf geen voorraad, maar wij bestellen de producten bij de leverancier na afloop van elke aanbieding. Ondanks dat wij vooraf precies weten hoeveel items wij tijdens een deal kunnen aanbieden, kan het soms voorkomen dat de doorgegeven voorraad achteraf niet blijkt te kloppen. In zo’n geval kunnen sommige orders gedeeltelijk of in zijn geheel niet geleverd worden. Wij ontvangen dit deel van de zending van onze leverancier op een later tijdstip. In deze zijn wij dan ook enorm teleurgesteld door onze toeleverancier, maar het ergste is natuurlijk dat onze klanten hier de dupe van worden. Wij bieden hiervoor dan ook onze welgemeende excuses aan!! Naar alle verwachting zal deze vandaag nog in ons magazijn aankomen en dan zo snel mogelijk voor je worden ingepakt en naar je worden verzonden. Met vriendelijke groet, Brandeal Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Vincent_R