Klacht: Levertijd

op 31 juli 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een tijd geleden 2 bestellingen geplaatst bij Brandeal met het oog op de zomer.

Bestelling 1 (200092465): Geplaatst op 15-april. (Je leest het inderdaad goed)

Bestelling 2 (200099828): Geplaats op 25-Juni.

Tot op heden van beide bestellingen nog niks binnengekregen. Wat ik wel binnen heb gekregen zijn talloze E-mails waarin staat dat de bestelling enige vertraging heeft opgelopen en dat de leverdatum ‘ietsjes’ op schuift.

Volgens mij snapt Brandeal niet helemaal dat als men iets besteld het ook graag nog DIT JAAR aan wil trekken en niet het jaar erop.
Als je het product (nog) niet hebt, biedt het dan gewoon niet aan.

Dit gaat namelijk nergens over. Zelfs een keuken heeft nog een kortere levertijd.

Gewenste Oplossing:

Als de producten binnen 2 weken geleverd worden. Het liefst nog binnen 1 week.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Vincent_R