Klacht: Levertermijn op koopovereenkomst komt niet overeen met uiteindelijke levertermijn.

op 14 september 2016 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Op 4 juli 2016 sloten wij een koopovereenkomst met nummer 19918140 af met Woonsquare, filiaal Oss. We kochten daar een bank, die een levertijd zou hebben van 8 – 10 weken. Dit staat ook zo vermeld op de koopovereenkomst. Aangezien we nu in week 10 (12 september 2016) zijn beland, belde ik vandaag om te vragen wanneer ze de bank verwachten te bezorgen. Mij werd vervolgens aangegeven dat dit pas in week 40 (!!) zal gaan gebeuren. Dit stond zo \\\’in het systeem\\\’. Met ons is op geen enkele wijze gecommuniceerd dat de bank in week 40 geleverd zal worden, dit is ook nergens terug te vinden in de koopovereenkomst.
Op mijn mededeling dat ik ga overwegen om de order te annuleren, werd mij vervolgens vrolijk gezegd dat ik dan \\\’slechts\\\’ 30% van het aankoopbedrag dien te voldoen.

Er zijn geen excuses gemaakt voor de gang van zaken. De kosten die wij hebben bespaard op de bank, heeft Woonsquare duidelijk bespaard op de klantvriendelijkheid.

Ik ben tevreden als de bank z.s.m. geleverd wordt en/of er op zijn minst een vergoeding volgt voor de weken dat wij nu zonder bank dienen door te brengen. Aangezien er niets gecommuniceerd is en ook geen excuses zijn gemaakt, vind ik dit op zijn minst een gebaar wat uit Woonsquare zou moeten komen.

Wat ons betreft is dit de eerste, maar zeker de laatste keer dat wij een bestelling doen en zullen wij Woonsquare zeker niet aanraden maar afraden bij vrienden en kennissen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

Woonsquare

Heeft op 14 september 2016 om 11:59 geantwoord

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door D.Bartels