Klacht: Levert produkt niet ook geen geld terug

op 12 mei 2020 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Op 6 april 3×3 planten besteld. Op 12 april worden 3 planten geleverd. Na 5 chat sessies met steeds verschillende medewerkers is uiteindelijk het verhaal dat de bestelling van 2×3 plantjes mislukt is. Is te zien in de historie. Op hun verzoek bankafschrift gestuurd 10 dagen geleden waarop te zien is dat ik voor 3×3 planten betaald heb. Moet dus 36 euro terug ontvangen. Zojuist weer chat bericht ontvangen dat de interne afdeling er nog mee bezig is en dat ik nog even geduld moet hebben. Ben inmiddels al 1 maand mijn geld kwijt en heb niet het produkt ontvangen. Hoe lang moet ik nog wachten? Het gaat om 36 euro is er dan niemand bij groupon die voor 36 euro terugbetalen de knoop kan en mag doorhakken?
Maar ook al is het 36 euro, het klopt niet en ik ga het dan ook hogerop zoeken. Verzoek iedereen met klacht over groupon dit te melden bij kassa en radar. Zij pakken het dan verder op!

Als ik 36 euro terug krijg

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hortensia Annabelle