Klacht: Levert niet op bungalowpark

ArjenVugs op 25 februari 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wij wonen tijdelijk op een bungalowpark in Oisterwijk. DHL weigert steevast om pakketten af te leveren op dat adres, ook niet bij de beheerder, die aan de voorkant van het park woont. Pakketten worden zonder reden teruggestuurd of afgeleverd bij een ander bungalowpark (500m verderop) omdat dit park een postpunt heeft voor haar bewoners. DHL stuurt ons steevast naar de verkoper van het product, die vervolgens via een andere weg het pakket opnieuw verstuurd. Meerdere bewoners van het park hebben deze ervaring.

Als DHL voortaan gewoon het pakket aflevert bij de beheerder, of nog mooier bij onze villa.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 25 februari 2021 om 16:01 geantwoord

Goedemiddag,

op vakantieparken bieden we zendingen aan bij de receptie of het magazijn. De bezorger kan niet afleveren op het park zelf. Indien er op het park niet geleverd kan worden en u nog een pakket zit te wachten, dan adviseer ik u deze door laten sturen naar een ServicePoint in de buurt via de track:

Wendy
Webcare DHL Parcel

ArjenVugs

Heeft op 25 februari 2021 om 16:15 geantwoord

Ik begrijp dat het voor een bezorger niet mogelijk is om een heel park over te rijden. Maar dat de bezorger niet eens tot de receptie rijdt of zelfs niet eens rijdt tot de entree van het park is ons probleem. Moet zeggen dat vandaag voor het eerst een pakket via DHL op ons bungalowpark is bezorgd. Laten we hopen dat het nu voortaan goed gaat!

Alle klachten die gemeld zijn door ArjenVugs