Klacht: levert niet binnen gestelde termijn

op 11 augustus 2017 over zooplus.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woensdag een bestelling gedaan en vandaag vrijdag is het nog niet eens ingepak. Dat ben ik niet gewend van zooplus. Dus gebeld wanneer het wel komt en misschien komt het maandag. Vage reactie van de medewerker en niet betrokken bij het probleem. Daar hebben we niks aan. Producten zijn in het magazijn, dus zouden woensdag al gepakt kunnen worden, desnoods op donderdag en dus op vrijdijg verstuurd kunnen worden en dus zeker zaterdag geleverd kunnen worden en dus niet misschien op maandag.

Dieren wachten op hun eten, maar dat schijnt zooplus niet zo belangrijk te vinden.

Tijd voor een andere leverancier

Gewenste Oplossing:

Wanneer een bedrijf zijn afspraken nakomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zooplus.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zooplus.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sheilaluijten