Klacht: Leverings tijd

op 31 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte; mijn pakket is al 2 dagen onderweg in land van bestemming?
Normaal duurd dit mmar een dag.
het vorige pakket werd afgegeven aan onbekende in mijn blok had mijn vriendin het niet gezien wat dan ?3STUYN9095498

Als er getekend word of op zijn minst een id word gevraagt.
En de bezorgtijden zijn zoals vermeld waarom die reclame als je ze niet kan waarmaken

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 31 augustus 2016 om 13:26 geantwoord

Geachte heer van den Eede,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat de bezorging van uw pakketten niet correct verloopt. Dit vind ik erg spijtig om te vernemen.
Pakketten vanuit Nederland verzonden naar geadresseerden in België worden in Vlaanderen bezorgd door PostNL in België. Ik kan u hier niet verder mee helpen, omdat wij geen inzage hebben in de systemen van onze Belgische collega's.
Als u als ontvanger in België vragen hebt kunt u die stellen via het lokaal nummer +32 (0)15 48 02 85. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 10 tot 16 uur. Is deze klantendienst momenteel niet bereikbaar door sluitingstijd of drukte? Dan kunt u met het online contactformulier bij PostNL.BE http://postnl.be/be/pakketten/contactformulier-pakketten-website, makkelijk de klantenservice bereiken. Zij zorgen ervoor dat uw bericht binnen 2 werkdagen beantwoord wordt.
Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door louliefke