Klacht: leveringen vinden niet plaats

op 11 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

voor de zoveelste keer krijgen wij het bericht dat de levering niet heeft plaats kunnen vinden omdat wij niet thuis zijn. Met zekerheid heeft de levering nooit plaats gevonden. Wij zijn een hotel, vanaf half 7 is er personeel aanwezig t.b.v. ontbijt en schoonmaak. Het bericht is dus een volkomen onzin bericht.

Gewenste Oplossing:

Als de leveringen door een betrouwbaar bedrijf worden verricht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 augustus 2017 om 15:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Burgers,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat u problemen ondervindt bij de bezorging van uw pakketten. Mijn excuses hiervoor.

Ik wil u vragen om contact op te nemen met de klantenservice van PostNL België. Wij helpen u daar graag verder om te zorgen dat de bezorging op uw adres snel weer naar behoren verloopt.

Op www.postnl.be/contact vindt u verschillende contact mogelijkheden.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door lebonheurdesy