Klacht: Levering word steeds uitgesteld

op 29 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling gedaan deze zou maandag geleverd worden, dit werd uitgesteld naar dinsdag tussen 14-16 ook dit werd uitgesteld naar 18-22:30 hierna weer uitgesteld naar woensdag middag en later woensdag avond.
Tot op heden nog steeds niks ontvangen.
Code van het pakket is:
3S TVAZ 4693 4200 1

Gewenste Oplossing:

Pakket zo snel mogelijk leveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 augustus 2016 om 13:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Arends,

Mijn excuses dat uw zending meerdere keren vertraging heeft opgelopen.

Ik zie dat de bezorger tot twee keer aan toe het niet heeft gered om uw pakket binnen zijn werktijden te leveren. Dit kan soms voorkomen door omstandigheden zoals drukte, een routewijziging of wanneer de bezorger een extra wijk erbij heeft gekregen. Ik zie dat het pakket inmiddels is afgeleverd, nogmaals mijn excuses voor de vertraging en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Tim-A