Klacht: Levering van pakket

op 28 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zondag ll. hadden we een pakket besteld bij de online drogist. postnl zou leveren. Dinsdag bericht pakket onbezorgd, woensdag bericht niet thuis!
Wablieft? Niet langs geweest is juister.
We hebben heden ons pakket kunnen afhalen bij een krantenhandelaar op 8km van het leveringsadres.

Gewenste Oplossing:

De leverancier moet nooit nog een pakket bij mij leveren!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 juni 2017 om 18:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Vanhorebeek,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat de eerste bezorgpoging van uw pakket niet gelukt is. Ik kan me voorstellen dat u dit vervelend vindt.

Wanneer de bezorger het pakket niet bij u of één van uw buren kan afleveren, laat hij een briefje achter waarop staat wat de volgende stap is. Ook kunt u hiermee de volgende bezorgafspraak wijzigen.

In ieder geval ben ik blij om te horen dat u het pakket inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 28 juni 2017 om 18:53 geantwoord

Welk briefje heeft de bezorger achtergelaten? Waar heeft de bezorger een briefje achtergelaten? Juist nergens! Service van postnl. = geen service!

Alle klachten die gemeld zijn door mistevreden